Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Social Media Profiles:

EXPLOSIVO TRAVEL AGENCY

Το γραφείο γενικού τουρισμού και υπαιθρίων δραστηριοτήτων Explosivo Travel Agency έχει έδρα στην περιοχή της Καλαμαριάς, στη Θεσσαλονίκη από τον Ιανουάριο του 2005.

Το γραφείο ξεκίνησε από 2 πολύ δραστήριους ανθρώπους και με γνώμονα την αγάπη για τις εξωτερικές υπαίθριες δραστηριότητες, ξεκίνησε με πρώτους προορισμούς τα 3-5 Πηγάδια στη Νάουσα Ημαθίας. Αργότερα δεν άργησε να επεκταθεί με διοργάνωση εκδρομών σε πληθώρα περιοχών όπως για παράδειγμα Βασιλίτσα, Σέλι, Bansko, Borovets, Innsbruck και να γίνει συνώνυμο το όνομα Explosivo Travel με ειδίκευση σε χιονοδρομικούς προορισμούς και σχετικές δραστηριότητες. Το 2005 διοργανώθηκε η πρώτη εκδρομή για παρακολούθηση του Gran Prix στην Κωνσταντινούπολη όπως η εκδρομή στη Ρώμη για παρακολούθηση συναυλίας των U2 . Η ομάδα της εταιρείας απαριθμεί 4 μέλη ως τώρα και συνεχώς μεγαλώνει καθώς και τα αντικείμενα ενασχόλησης της. Το 2006 ιδρύεται η Explosivo Ski School με τον καθηγητή Φυσ. Αγωγής Κωνσταντίνο Τράκη και εξειδίκευση στη χιονοδρομία ενώ εντός του 2012 – 2013 ιδρύεται η εξειδικευμένη Σχολή Snowboard με υπεύθυνο το Μανώλη Κατατσαράκη. Εντός του 2006, έρχεται η έγκριση από την IATA και από ακτοπλοϊκές εταιρείας, επιτρέποντας στο γραφείο την άμεση έκδοση αεροπορικών και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων για τους επιθυμητούς από πελάτες προορισμούς. Το γραφείο εκτός από την υποστήριξη της Εθνικής Ελλάδας στην αποστολή στο Euro 2008, υποστηρίζει και τη λειτουργία του portal www.snowtravel.gr

Η μηχανογραφική προσέγγιση για το γραφείο Explosivo Travel Agency περιλαμβάνει την κατάλληλη παραμετροποίηση και εγκατάσταση του Smart LOB Application, με κύριο άξονα την εμπορολογιστική διαχείριση και τη διαχείριση εισιτηρίων. Δημιουργήθηκε νέος διαδικτυακός ιστοχώρος για την εταιρεία από την Two Yellow Feet ενώ με την απαραίτητη διασύνδεση σε web επίπεδο, θα γίνεται αυτοματοποιημένα η εισαγωγή εισιτηρίων και στοιχείων εκδρομών στην εφαρμογή. Τέλος, έγινε υλοποίηση του CRM ώστε να μπορεί να γίνεται διαχείριση των σχέσεων με πελάτες σε πολλαπλά επίπεδα, των προωθητικών ενεργειών κ.α. Θα γίνει τέλος, υλοποιήθηκε πλήθος αναφορών και OLAP από τα εργαλεία Reporting και Business Inteligence της εφαρμογής με βάση τις ανάγκες πληροφόρησης της επιχείρησης.

 

Επιστροφή στη σελίδα των Smart Case Studies