Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Social Media Profiles:

Καραγιάννης Απόστολος και Σια ΕΕ

H Euroguard Security είναι επιχείρηση με δραστηριότητα την παροχή υπηρεσιών και προϊόντων συστημάτων ασφαλείας. Διαθέτει ένα σύγχρονο 24ωρο Κεντρικό Σταθμό Λήψεως σημάτων το οποίο χρησιμοποιεί το σύστημα Κέρβερος. Εκτός από το κέντρο λήψεως σημάτων, η Euroguard Security αντικείμενο έχει μελέτες, νέες εγκαταστάσεις και υποστήριξη έργων ασφαλείας. Επιπλέον ασχολείται με κλειστά κυκλώματα τηλεόρασης, συστήματα πυρανίχνευσης κλπ. 

Η πλατφόρμα του Smart LOB Application όπως αυτή διαμορφώθηκε για τις ανάγκες της Euroguard Security περιλαμβάνει:   

  • Σύνδεση με Κέρβερο
  • Λήψη σημάτων συναγερμού
  • Πλήρη Εμπορική διαχείριση
  • Σύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο Asterisk
  • Υποσύστημα διαχείρισης εγκαταστάσεων συναγερμών
  • Υποσύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM)
  • Υποσύστημα διαχείρισης εγγράφων
  • Υποσύστημα διαχείρισης ανθρωπίνου δυναμικού (HRM)
  • Δυνατότητα πληροφόρησης (reports, κύβοι OLAP κτλ)
  • Web λειτουργία

Με την πλατφόρμα του Smart LOB Application η Euroguard Security μπορεί να διαχειρίζεται εύκολα τις εργασίες που αφορούν στους πελάτες, τους εγκαταστάτες, τις εγκαταστάσεις, τα συμβόλαια και τις υπηρεσίες της. Στις εργασίες αυτές εντάσσονται και η αυτοματοποιημένη διαδικασία εισαγωγής πελατών από το σύστημα του Κέρβερου, οι εύκολες παρακολουθήσεις χρεώσεων – πιστώσεων, η διαχείριση εγκαταστατών – προμηθειών, διαχείριση ταμείων - αξιόγραφων - τραπεζικών λογαριασμών, η επισύναψη ηλεκτρονικών εγγράφων όλων των τύπων στη βάση δεδομένων, η διαμόρφωση δρομολογίου με προβολή διεύθυνσης σε Χάρτη, Google Maps κτλ.

Η διαχείριση εγκαταστάσεων συναγερμών ειδικότερα μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

  • Εύκολη καταχώρηση συμβολαίου στον πελάτη
  • Αυτόματη τιμολόγηση συμβολαίου και ανανέωσή του
  • Ειδική διαχείριση για έκτακτες υπηρεσίες
  • Έτοιμες λίστες για καλύτερη διαχείριση (Όλα τα συμβόλαια, συμβόλαια που λήγουν στη βδομάδα, συμβόλαια για τιμολόγηση, συμβόλαια εγκαταστατών χωριστά)
  • Διαχείριση ανταλλακτικών-μπαταριών
  • Λίστα με λήξη μπαταριών και αυτοματισμός για αντικατάσταση - ανανέωση
  • Καταχώρηση εργασιών εγκατάστασης
  • Καταγραφή εισερχόμενων μηνυμάτων/κλήσεων
  • Διαχείριση Αιτήσεων Service
  • Χρονοπρογραμματισμός
  • Διαμόρφωση προγράμματος επισκέψεων τεχνικών
  • Προβολή προγράμματος επισκέψεων σε μορφή calendar και σε μορφή λίστας
  • Αποστολή αυτόματων sms/e-mails σε πελάτες/εγκαταστάτες
  • Καταχώρηση επικοινωνιών με πελάτη με ειδική καταχώρηση στον προγραμματισμό αυτόματα

Στην παρούσα φάση εξελίσσεται η Web λειτουργία της επιχείρησης, η οποία περιλαμβάνει ειδικό Web interface της πλατφόρμας του Smart. Πρόσβαση στην πλατφόρμα με ειδικούς κωδικούς και σε συγκεκριμένες λειτουργίες μπορούν να έχουν και τρίτοι μέσω κωδικών, όπως οι πελάτες σε επιλεγμένα στοιχεία από το φάκελό τους. Αντίστοιχα, πρόσβαση θα έχουν και οι συνεργαζόμενοι εγκαταστάτες, με πρόσβαση στα στοιχεία που τους αφορούν, όπως σήματα, εισπράξεις, μηνύματα κλπ. Τέλος, δίνεται δυνατότητα στους τεχνικούς να καταχωρούν δελτία service/επίσκεψης απευθείας στο σύστημα μέσω internet.

 

Επιστροφή στη σελίδα των Smart Case Studies