Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Social Media Profiles:

eFantasy.gr

 

 

H εταιρεία eFantasy.gr δραστηριοποιείται στο εμπόριο παιχνιδιών και βιβλίων, προσφέροντας μεγάλη ποικιλία παιχνιδιών και βιβλίων Στρατηγικής και Φαντασίας, καθώς επίσης Comics, Manga και Graphic Novels. Η έδρα της εταιρείας είναι σε κεντρικό σημείο στη Λεωφόρο Ιασωνίδου στη Θεσσαλονίκη. Τα επιχειρησιακά δεδομένα είναι ιδιαίτερα αυξημένου όγκου, καθώς το κατάστημά ανανεώνεται καθημερινά σε μεμονωμένες κάρτες (singles) παιχνιδιών καρτών ( όπως Magic the Gathering, Yu-Gi-Oh, A Game of Thrones LCG και Cardfight!! Vanguard), σε επιτραπέζια παιχνίδια Στρατηγικής και Φαντασίας, σε παιχνίδια με κάρτες,  σε παιχνίδια ρόλων (Roleplay Games), σε μινιατούρες (Miniature Games), σε αξεσουάρ παιχνιδιών, σε είδη μοντελισμού και πολλά άλλα. Η συνεχής ροή προϊόντων ενημερώνει την εικόνα αποθεμάτων της επιχείρησης σε φυσικό και web επίπεδο, καθώς διατηρεί και αντίστοιχο e-shop. Η εταιρεία πραγματοποιεί συναλλαγές και αποστολές προϊόντων προς όλη την ελληνική επικράτεια και όχι μόνο.

Το e-Fantasy.gr επέλεξε ως μηχανογραφική λύση το Smart LOB Application. Το κατάλληλα παραμετροποιημένο σύνολο υποσυστημάτων του Smart LOB Application καλύπτει την εμπορική διαχείριση, τη διαχείριση Σχέσεων Πελατών (CRM) με την αντίστοιχου επιπέδου πληροφόρηση σε όλα τα επίπεδα για την εταιρεία. Με την υλοποίηση αυτή, υπάρχει εύκολη παρακολούθηση όλων των εμπορικών κυκλωμάτων που αφορούν τις ανάγκες του e-Fantasy.gr με όλες τις ιδιαιτερότητές τους. Στην παρακολούθηση του κυκλώματος των πελατών περιλαμβάνεται η διαχείριση αντίστοιχων member cards μέσα από την εφαρμογή. Με κάθε συναλλαγή, είτε διαδικτυακή είτε με φυσική (επίδειξη της member card), τηρείται πρόγραμμα πόντων στους πελάτες. Με τη τεχνολογία των webservice γίνεται η ενημέρωση του e-shop σε πραγματικό χρόνο. Μέσα από το υποσύστημα του CRM γίνεται ο απαραίτητος χρονοπρογραμματισμός των εκδηλώσεων οι οποίες διοργανώνονται σε εβδομαδιαία βάση στους χώρους του e-Fantasy κατά κύριο λόγο. Από τα εργαλεία του CRM, ξεχωρίζει ιδιαίτερα και η χρήση ενημερώσεων πελατών μέσω μαζικής αποστολής sms που έχει παραμετροποιηθεί κατάλληλα για να εξυπηρετεί τις ανάγκες του e-Fantasy.gr.

 

Επιστροφή στη σελίδα των Smart Case Studies