Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Social Media Profiles:

Anthrax Sportswear

Η Εταιρεία Anthrax Paintball, ιδρυθείσα το 2009 με έδρα την περιοχή Ταγαράδες Θεσσαλονίκης, αρχικά επέλεξε την εφαρμογή υποσυστήματος του Smart LOB Application για την παρακολούθηση του εμπορολογιστικού κυκλώματός της. Η Anthrax Paintball εξειδικεύεται στη σχεδίαση, παραγωγή και πώληση custom paintball ρούχων, ενδυμασία γενικά για αθλητισμό ενώ η εμπορική της δραστηριότητα εκτείνεται σε παγκόσμια κλίμακα. Η επέκταση του πελατολογίου της σταδιακά έκανε αναγκαία και τη χρήση του υποσυστήματος CRM, εστιάζοντας έτσι στην καλύτερη επικοινωνία προς τους πελάτες και συνεργάτες/πωλητές ανά τον κόσμο. Υποστηρίζει την πλήρως ή μερικώς custom σχεδίαση ρούχων για τους πελάτες, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα είτε κατάθεσης δικών τους σχεδίων είτε να επιλέξουν από το design portfolio και προσαρμογής στο δικό τους μέγεθος. Η επιλογή προϊόντων και παραγγελία πραγματοποιείται μέσα από το e-shop που υπάρχει διαθέσιμο στην ιστοσελίδα της.

Εμπιστευόμενη την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη που έλαβε από την Exelixis Software, η Anthrax Paintball αποφάσισε να επεκτείνει την εφαρμογή του Smart LOB Application σε παραπάνω τομείς που περιλαμβάνουν την παρακολούθηση γραμμής παραγωγής και των συναφών διαδικασιών. Το Smart WMS Production υποστηρίζει πλήρως την ανάλυση των τεχνικών προδιαγραφών με βάση χρώμα – μέγεθος για την κατασκευή των τελικών προϊόντων. Σύμφωνα με τη λογική MRP/MRP I (Material Requirement Planning) η Anthrax Paintball αποσκοπεί στο να υπολογίζει τις ανάγκες σε είδη πρώτων υλών και ποσοτήτων αυτών, καθώς και το χρόνο παραγωγής τους σε όλα τα επιμέρους τμήματα με βάση τη ζήτηση που παρουσιάζεται και τον επιθυμητό χρόνο παράδοσης. Στην περίπτωση εφαρμογής της λογικής του MRP II (Manufacturing Resource Planning), στοχεύει στο να συμπεριλάβει όλες τις διαδικασίες που συμβάλλουν στην παραγωγή προϊόντων: από τον επιχειρηματικό σχεδιασμό μέχρι και το κόστος διανομής και τοποθέτησης/παράδοσης. Αυτό προϋπέθετε τη μηχανογράφηση και της διαδικασίας κοστολόγησης ώστε να μπορεί με βάση το τελικό παραδοτέο να υπολογιστούν όλα τα προηγούμενα ενώ με βάση στατιστικά προηγούμενων περιόδων ζήτησης να γίνει καλύτερος προγραμματισμός και πρόβλεψη για επόμενες περιόδους.

 

Επιστροφή στη σελίδα των Smart Case Studies